Takk for at du har meldt deg på vårt nyhetsbrev fra Sæter Senterforening. Fremover skal vi gjøre vårt beste for å gi deg de beste nyhetene, masse inspirasjon, tips om gode tilbud og holde deg orientert om morsomme aktiviteter og spennende ting som skjer hos oss på Sæter.
SE VÅRE NYE NETTSIDER
Mulighetene er mange til å få seg et godt måltid her på Sæter. Rundt torget finner du W.B. Samson, Kaffebrenneriet, Egon og Norlaks Sushi, som også har hyggelige uteserveringer. Inne på Sæter Torg ligger Joe & the Juice – her får du friske juicer og deilige sandwicher. Har du lyst på en saftig og god burger, ta turen innom Burger King eller Egon. Asiatiske smaker og sushi får du både hos Norlaks Sushi og Wok n Roll.
Inne på Sæter Torg ligger MENY. Her får du de beste råvarene, stort utvalg i ferskvarer og frukt- og grønt, salatbar, og kunnskapsrike medarbeidere som kan gi deg de gode rådene og tipsene til tilberedning.
Foto: MENY
Rundt Sæter-krysset ligger noen fantastiske skatter av klesbutikker vi er skikkelig stolte av. Ta turen innom Sæter-hjørnet, Me and more, Other Items og Drømmebarn. Her finner du klær og interiørprodukter til voksne og barn, og med både de mest kjente merkene og mindre, unike brands. For deg som er glad i å strikke har Saturnia garn stort utvalg norske og utenlandske oppskrifter og garn.
Foto: Saturnia garn / PepiteKnit, Me and more, Other Items, Drømmebarn, Sæter-Hjørnet
På Sæter har vi stort utvalg innen interiør, også i våre klesbutikker. Other Items fører kjente merkevarer innen interiør, mat og velvære. Hos Me and more finner du både puter, lamper, vaser og lekre glass. Inne på Sæter Torg ligger Mester Grønn med planter og blomster, vaser og potter. Nille har alt du trenger til å dekke et vakkert høstbord, med tekstiler, glass, servise og bestikk. Drømmebarn har en rekke kjente merkevarer innen interiør og produkter til barn, bl.a Sebra, Bloomingville, by KlipKlap, Ferm Living, Kay Bojesen og Blafre. På torget ligger Nordstrand Belysning, med lekker designbelysning og interiørvarer. Her får du også faglige råd til riktig belysning. Trill inn Gardinexpressen er spesialister innen gardiner og tekstiler, og leverer også til arbeidsplassen og i offentlige rom, i tillegg til at de har interiør- og gaveartikler.

Ophelia telysholder
fra Reflection Copenhagen
Me and more

Til høyre
Vase fra Ferm Living
Other Items

Flowerpot fra &Tradition
Nordstrand Belysning

Til høyre
Interiør fra Sebra
Drømmebarn

Øverst
Et av Oslos beste og mest innholdsrike tilbud innenfor segmentet tekstiler og gardiner,
i tillegg til gaver og interiør.
Trill inn Gardinexpressen
Pynt bordet med et Rosa sløyfe-produkt hos Mester Grønn, så er du i oktober med på å støtte årets Rosa sløyfe-aksjon.
Foto: NILLE, Me and more, Other Items, Nordstrand Belysning, Drømmebarn,
Trill inn, Mester Grønn
Vi har et bredt spekter av aktører innen helse- og velvære; treningssenter, optiker, frisører, tannhelse og leger, helsekost og apotek, hud- og kroppspleie, kiropraktorer, yoga og massasje for å nevne noen. Les mer på våre nettsider om hva vi kan tilby.
Foto: Krathe Helse
HELSE- OG VELVÆREAKTØRER