Nyhetsbrev fra Sæter Senterforening
17. august 2022

Velkommen!

Ansiktsmaling på Sæter Torg

Gjør handleturen koseligere med en tur innom Sæter Torg. Her blir det ansiktsmaling, uteservering og hygge, og vi krysser fingrene for at solen titter frem!
Foto: iStock

Klar til skolestart
ARK Bokhandel har alt barna trenger for å forberede seg til å starte på skolen igjen! Velg den første skolesekken med barna, og sørg for at barnet finner sekken som passer perfekt!

Kom innom og prøv ulike modeller, det lønner seg. Vi har dessuten tøffe pennal, skrivesaker, fine notatbøker, matbokser og drikkeflasker.
ARK BOKHANDEL
Foto: ARK

Drømmebarn trapper opp sommersalget til 40%
Hos Drømmebarn finner du både sekker, ting til barnerommet og klær til skolestart for barn 0-16 år fra en rekke merker.
Medlemskupp på salgsvarer 40–60%
Opptil 10-50% på en rekke varer fra Kattnakken
DRØMMEBARN

Foto: Produsentene / Drømmebarn

Sæter-Hjørnet har salginnspurt denne helgen med 60% på salgsvarer!

SÆTER-HJØRNET
Foto: Produsenten / Sæter-Hjørnet

Gjør det koselig
Medlemstilbud på solsikker t.o.m. søndag
5pk solsikker 75,- (ikke medlem 100,-)

Husk også grønne planter! De  er lettstelte og enkle å lykkes med, dekorative og perfekt for å skape trivsel på studenthybelen.
50 % avslag på et stort utvalg grønne planter
MESTER GRØNN

Foto: Mester Grønn

Velg riktig arbeidslys
Har du tenkt på at det lyset du velger ved arbeidsbordet og kontoret er viktig for både øyne og konsentrasjon. Feil lys kan f.eks gi hodepine. Og ikke bare for oss voksne, men også for barna når de skal gjøre lekser ved pulten sin eller ved kjøkkenbordet. Kom innom Nordstrand Belysning - de kan lys.
Torsdag - lørdag er det 10-50% på alle lamper
NORDSTRAND BELYSNING
Foto: Nordstrand Belysning

Knallpriser på solbriller
30-50% på alle solbriller i butikk
INTEROPTIK
Foto: Interoptik

BIG SIZE KMS-tilbudet du bør få med deg!

BJØRN FRISØR

50% på munn- og tannpleie, 50% på Sebamed mild pleie, 50% på Decubal hudpleie, 30% på utvalgte kosttilskudd, 30% på tran og omega-3 og 40% på mengder av solkrem

APOTEK 1

Nå er det stort 10-kroners marked hos MENY

MENY

Fristende matpakker
Gjør matpakken til et måltid å glede seg til. Varier med brødskiver med godt pålegg, frukt, bær eller grønnsaker, omelett, pizzasnurrer eller grove muffins med gulrot og skinke, eller en god salat. Hos MENY kan du sette sammen din egen favorittsalat.
Foto: meny.no

www.saeter-nordstrand.no

Foto: Produsentene. Vi tar forbehold om trykkfeil og utsolgte varer.

FØLG OSS

Nettside  Facebook  Instagram

Sæter Senterforening

Nordstrandveien 44, 1163 Oslo

lise@lime-as.no

Du mottar denne e-posten fordi du er påmeldt vår e-postliste.
Dine opplysninger   |   Avmelding   |   Åpne i nettleser
MailMojo